Power Yoga

Termini: Ponedeljak, sreda i petak u 7:15 i 17:30
Instruktor: Ana Maria Velimirović

Power Yoga je snažan i dinamičan stil joge koji podstiče pročišćavanje tela kroz znojenje, učvršćuje i gradi mišiće, poboljšava celokupnu fizičku kondiciju. Bazira se na intenzivnim elementima Ashtanga i Hatha joge. Asane se vezuju jedna na drugu uz sinhronizovano disanje. Poboljšava fleksibilnost, povećava snagu i podiže energiju. Rezultat je snažno telo i miran um.

Trajanje treninga: 60 min.

Pilates

Termini: Utorak i četvrtak u 17:15h
Instruktor: Danijela Banović

Pilates je metod vežbanja koji se bazira na: kontroli pokreta, mobilnosti I stabilnosti svih zglobova, oblikovanju I istezanju mišića. Pilates filozofija je usmerena na uvežbavanje tela I uma da deluju zajedno ka ostvarenju sveukupne telesne kondicije. Ovaj metod je osmišljen da deluje na mišiće koji su smešteni duboko u telu I tako stvara snažnu osnovu čineći naše telo snažno, mobilno, stabilno. Kombinacijom vežbi snage, oblikovanja, istezanja I skladnog I pravilnog pokreta dobijamo sve ono što je potrebno telu u svakoj životnoj dobi. Dakle, ovaj metodvežbanja mogu upražnjavati svi, bez obzira na starosnu dob, pol. Izuzetno se preporučuje i u rehabilitacione svrhe. Mogu ga upražnjavati i sportisti. Navikli smo da se naprežemo kako bi ojačali mišiće, umesto da uživamo u samom pokretu. Pilates metoda nije mukotrpna tehnika koja izaziva bol i umor već metod koji vrača urođenu gipkost i snagu, kontrolisanim pokretima vežbanja oblikovanja i istezanja.

Trajanje treninga: 60 min.

Vinyasa Yoga - Yoga za početnike

Termini: Utorak i četvrtak u 12:00h i 20:00h; subota u 9:15h
Instruktor: Tanja Subotić

Kao osnovnu verziju dinamične joge možemo navesti Vinyasa stil ili jogu pokreta. Svi ostali dinamični stilovi joge vode poreklo od Vinyasa stila. Vinyasa se može prevesti kao „dah usklađen sa pokretom“ i upravo ova definicija objašnjava osnovne karakteristike ovog stila. Vežbajući Vinyasa Jogu vežbač prelazi iz jedne poze u drugu, pri čemu su pokreti usklađeni sa disanjem. Sekvence koje se praktikuju na časovima osmišljava instruktor i u osnovi one predstavljaju razne verzije pozdrava suncu, pa tako vežbanje izgleda kao igra ili kao ples.

Trajanje treninga: 60 min

FBW - Full Body Workout

Termini: Ponedeljak, sreda i petak u 17:15
Instruktor: Sanja Selaković

Trening koji obuhvata vežbe koje angažuju celo telo, kao i pojedinačne vežbe za veće i manje mišićne grupe. Upotreba raznih rekvizita i opterećenja sopstvene težine.

Kombinacija kardio i vežbi snage, mobilnosti i elasticnosti. Podizanje opšte forme, kao i jačanje muskulature. Dinamičan program, srednjeg do visokog intenziteta namenjen svim starosnim grupama.

Trajanje treninga: 45 min.

Metabolic workout

Termini: Utorak i četvrtak u 17:15h
Instruktor: Sanja R.

Trening visokog intenziteta koji je karakterističan po tome što se energetska potrošnja odvija kako u toku rada tako i nakon vežbanja. Smenjivanjem kardio vežbi i vežbi snage angažuje se celokupna muskulatura, dok kratke pauze između serija utiču na veću potrošnju kiseonika, što dovodi do sagorevanja kalorija i nakon treninga. Prednost ovog programa je u tome što se dužina i jačina treninga mogu prilagoditi različitim nivoima vežbača, a trening se može raditi na vreme ili broj ponavljanja.

Trajanje treninga: 45 min.
Intezitet treninga: 2-3

Pump

Termini: Ponedeljak, sreda i petak u 18:15h
Instruktor: Sara Bastoni

Jedinstveni program za oblikovanje tela koji se radi sa opterećenjem koje se sastoji iz seta tegova različitih težina i specijalno dizajnirane šipke. Program je idealan za vežbače svih nivoa spremnosti i podrazumeva trening snage kojim se za kratko vreme postiže snažna i zategnuta muskulatura. Takođe, može se raditi i kao dopuna ostalim treninzima. Svaki trening predstavlja izazov za vežbače jer se principom ponavljanja utiče kako na snagu tako i na izdržljivost, a pritom se izbegava monotonija treninga koji podrazumeva klasičan rad sa tegovima.

Trajanje treninga: 55 min.
Intezitet treninga: 1-3

TBW - After work party & pound

Termini: Petak u 17:15h
Instruktor: Jasna

Kombinacija kardio vežbi i vežbi snage uz muziku koja pokreće, naročito posle napornog dana, pomoći će vam da se oslobodite stresa u kombinaciji sa novim programom koji je inspirisan sviranjem bubnjeva. Neke od osnovnih vežbi za donji deo tela, koje su sastavni deo fitnes programa, pojačane su aktiviranjem gornjeg dela tela simuliranjem sviranja bubnjeva. Specifičnim palicama kreiranim za pound svakoj pesmi dajete sopstveni pečat.

Trajanje treninga: 55 min.
Intezitet treninga:1-3

Funkcionalni trening

Termini: Ponedeljak i sreda u 20:00 (60min), utorak i četvrtak u 17:30 (45min)
Instruktor: Sanja Selaković

Funkcionalni trening predstavlja vrstu fizičke aktivnosti, koja uključuje prirodne oblike kretanja, kojima se ubrzava metabolizam i time donosi brojne benefite telu i samom organizmu. Tehnike koje se sprovode u funkcionalnom treningu se brzo uče i izuzetno su jednostavne. Uz pravog trenera, biće dovoljno samo jednom da se vežba pravilno uradi, nakon čega počinjemo mnogo efikasnije da koristimo svoje mišiće i telo. Koriste se skokovi, iskoraci, različite vrste sklekova i još mnogo drugih. Sve vežbe funkcionalnog treninga osmišljene su sa ciljem da na što jednostavniji način aktiviramo svoje mišiće, rešimo problem koji imamo i na brz način dođemo do željenih rezultata. Prilagodljiv svima, ovaj tip treninga će Vam omogućiti da ostvarite svoje ciljeve, bilo da je reč o redukciji masti, dobijanju mišićne mase, otklanjanju deformiteta, održanju mišićnog tonusa i dr. funkcionalni trening povećava mišićnu masu, snagu, izdržljivost I brzinu, poboljšava fleksibilnost I obim pokreta, jača kardiovaskularni sistem, ubrzava metabolizam, topi masne naslage, pomaže u prevenciji povreda i rehabilitaciji, poboljšav držanje tela, olakšava obavljanje svakodnevnih obaveza I aktivvnosti.

Gluteus abdos

Termini: Ponedeljak, sreda i petak od 19:30h
Instruktor: Marina

Program namenjen svim starosnim grupama koji se bazira na vežbama snage i oblikovanja – sa akcentom na donji deo tela. Nakon zagrevanja prelazi se na vežbe oblikovanja i jačanja mišića cora, glutealnog dela i nogu. Program je omiljen od strane pripadnica lepšeg pola.

Trajanje treninga: 55 min.
Intezitet treninga: 1-3

Cross box

Termini: Utorak i četvrtak u 20:15h, Subota u 12h
Instruktor: Ivana Milovanović

Cross Box je grupni program koji obuhvata osnove borilačkih veština, uz elemente funkcionalnog i kondicijskog treninga. Trening  se radi na vrećama, vežbajući nožne i ručne tehnike udaraca.

Vremenom se poboljšava opšta izdržljivost, oblikuje se  telo i smanjuje potkožno masno tkivo, a pored toga program je odličan i za izbacivanje negativne energije i stresa. U prvom delu časa akcenat je na kondiciji dok se u drugom delu časa rade vežbe kojima se oblikuje i jača celokupna muskulatura.Program se preporučuje iskusnijim vežbačima.

Trajanje treninga: 55 min.

Zumba

Termini: Utorak i četvrtak u 18:15h
Instruktor: Vladimir Krohmalni

Ukoliko ste ljubitelj plesa i latino ritmova, a želite uz to i da vežbate, onda je Zumba pravi program za vas.  Spoj aerobnog treninga i različitih plesnih stilova kao što su salsa, cumbia, reggaeton, samba i merengue, utiču pozitivno na kardio-respiratorni sistem. Takođe, ovaj način intervalnog treninga troši mnogo više kalorija u odnosu na fizičku aktivnost koja je konstantno-jednoličnog karaktera.

Trajanje treninga: 55 min.
Intezitet treninga: 1-3